Hochland Sielski Odkryciem Roku 2021!
Sekretem jego pysznego smaku jest mleko od krów z polskich rodzinnych gospodarstw. A innowacyjne opakowanie z rzepem sprawia, że jego walorami można cieszyć się dłużej. Nowość w portfolio marki, czyli Hochland Sielski dostępny w trzech wariantach, to idealny wybór dla tych, którzy przede wszystkim stawiają na bogaty smak, ale doceniają także wygodę oraz życie w duchu upcyclingu. Doceniła go także kapituła plebiscytu Dobra Marka 2021– Jakość, Zaufanie, Renoma, przyznając brandowi Hochland Sielski tytuł w kategorii Odkrycie Roku!
Czy klasyczny żółty ser można odkryć na nowo? Z każdym swoim produktem marka Hochland udowadnia, że w tej kwestii nie powiedziała ostatniego słowa. I o ile smak zawsze będzie priorytetem, o tyle pod uwagę stale brana jest także troska o planetę i filozofia zero waste. I właśnie z takiego kompleksowego podejścia do produktu powstał Hochland Sielski w trzech wyjątkowych smakach do wyboru i w jedynym na rynku opakowaniu zapinanym na rzep.
28 maja - Światowy Dzień Walki z Nowotworami Krwi
Hematoonkologia to część medycyny, która rozwija się niezwykle dynamicznie. Jednocześnie jednak rosną potrzeby zarówno pacjentów, jak i lekarzy w zakresie dostępu do nowoczesnych, skutecznych terapii. Prawdopodobieństwo zachorowania na nowotwory krwi wzrasta z wiekiem, biorąc więc pod uwagę starzejące się społeczeństwo, można przewidywać, że pacjentów hematoonkologicznych z roku na rok będzie coraz więcej. O innowacyjnych terapiach, które mogą przedłużyć i podnieść jakość życia chorych, a także przynieść korzyść dla systemu ochrony zdrowia i płatnika, rozmawiali eksperci podczas konferencji prasowej zorganizowanej przez Polską Koalicję Pacjentów Onkologicznych z okazji Światowego Dnia Walki z Nowotworami Krwi.
Ostatni rok, ze względu na pandemię Covid-19, był niezwykle trudny i wymagający, zarówno dla pacjentów, jak i lekarzy. Mimo to, w tym czasie udało się przeprowadzić procesy refundacyjne i zmiany w programach lekowych ważne m.in. dla chorych na chłoniaka Hodgkina, pierwotne chłoniaki skórne, przewlekłą białaczkę szpikową, szpiczaka plazmocytowego, ostrą białaczkę limfoblastyczną, a także przewlekłą białaczkę limfocytową. Opowiedział o tym minister Maciej Miłkowski, podsekretarz stanu w Ministerstwie Zdrowia. Mówił także o terapiach, które aktualnie znajdują się w procesie refundacji, natomiast z okazji Światowego Dnia Walki z Nowotworami Krwi minister Miłkowski złożył życzenia pacjentom hematoonkologicznym oraz opiekującemu się nimi personelowi medycznemu.
Czytaj więcej: 28 maja - Światowy Dzień Walki z Nowotworami Krwi
Edukacyjna nowość od marki Tygryski
Firma TBM, właściciel m.in. marki Tygryski, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom rodziców i udostępnia darmową aplikację na smartfony. Aplikacja „Tygryski” ma na celu edukowanie najmłodszych (m.in. w kwestii ekologii), a także dostarczanie rodzicom pomysłów na kreatywne i rozwijające zajęcia dla dzieci. Jest idealną odpowiedzią na potrzeby rodziców, którzy dążą do produktywnego spędzania czasu ze swoimi pociechami, została stworzona we współpracy ze specjalistami w wielu dziedzinach. Od teraz Tygryski nie tylko chrupią bardziej, dostarczają też różnorodnych pomysłów na rodzinne spędzanie czasu.
Aplikację Tygryski można bezpłatnie pobrać na smartfona za pośrednictwem Google Play (system Android) oraz App Store (system iOS). Aplikacja posiada przejrzysty interfejs i jest nieskomplikowana w obsłudze, ponadto została wyposażona w ciekawe, estetyczne i przyjazne dzieciom grafiki oraz tekstury. – Wierzymy, że wspólne spędzanie czasu z dzieckiem i przekazywanie mu ważnych wartości jest priorytetem każdego rodzica. Dlatego właśnie stworzyliśmy aplikację „Tygryski”. Naszym celem nie jest zachęcanie dzieci do używania telefonu. Wręcz przeciwnie – jest nim pomoc w budowaniu więzi między rodzicami a dzieckiem, przedstawiamy rodzicom pomysł, jak tego dokonać. Proponujemy rozwiązania, które wymagają aktywności offline, a aplikacja jest mapą, pokazującą jak dobrze się bawić całą rodziną, a jednocześnie uczyć się i rozwijać – tłumaczy Gabriela Antczak z firmy Gabriela Antczak Marketing Outsourcing, pod której opieką strategiczną pozostaje marka Tygryski.
Farmona z trzema nagrodami Superprodukt Świata Kobiety
Farmona to innowacyjne laboratorium produkujące najwyższej jakości kosmetyki z naturalnych składników i wykorzystujące wspaniałe właściwości roślin, które zdobywają nie tylko serca, ale również nagrody będące potwierdzeniem ich skuteczności. Podczas finału konkursu Superprodukt 2020 miesięcznika ,,Świat Kobiety’’, jury uhonorowało krem wybielający przebarwienia i piegi Nivelazione, linię balsamów do ust Tutti Frutti oraz wzmacniający szampon przeciw wypadaniu włosów słabych i wypadających dla mężczyzn Radical Men, przyznając im tytuł Superprodukt Świata Kobiety 2020. Koniecznie musisz je poznać bliżej!
Czytaj więcej: Farmona z trzema nagrodami Superprodukt Świata Kobiety
Hochland z tytułem „Solidny Pracodawca 2021”
Aktywności wspierające rozwój pracowników, szeroki pakiet oferowanych benefitów, transparentna polityka wynagrodzeń oraz przestrzeń, jaką firma stwarza do realizacji inicjatyw pracowniczych – wszystkie te działania prowadzone przez Hochland Polska zaowocowały uhonorowaniem firmy tytułem „Solidnego Pracodawcy Roku” w kategorii ogólnopolskiej.
- Przyznanie tego prestiżowego wyróżnienia jest potwierdzeniem słuszności kierunku, jaki wytycza nam przyjęta na najbliższe lata strategia. Istotny jest również fakt, że tytuł otrzymaliśmy w dobie pandemii, kiedy pracodawcy zostali „wystawieni na próbę” - na ile wartości firmowe, zasady pracy są tym co organizacja konsekwentnie stosuje niezależnie od okoliczności. Nadal będziemy podejmować codzienne działania, aby Hochland Polska był przyjaznym miejscem pracy bo jak to określają w rozmowach sami pracownicy: „to firma o ludziach i blisko ludzi. To bezpieczne miejsce pracy, które troszczy się o swoich pracowników i dba o nich niezależnie od okoliczności” – podkreśla Joanna Bonin-Pietek, Dyrektor Personalna w Hochland Polska.
Wyjątkowy zapach i jakość w służbie środowisku
Płyn do płukania tkanin o świeżym kwiatowo-cytrusowym zapachu, składnikach pochodzenia naturalnego, w opakowaniu nadającym się w 100% do recyklingu – brzmi jak marzenie? Teraz to rzeczywistość! Marka Silan przedstawia Silan Naturals Ylang Ylang & Vetiver Scent, nowy wegański płyn do płukania tkanin, stworzony z najwyższym zaangażowaniem w jakość i odpowiedzialność za naszą planetę.
Wyjątkowy zapach nowego Ylang Ylang & Vetiver Scent z linii Silan Naturals łączy w sobie kwiatowe nuty olejku wytwarzanego z jagodlinu wonnego, azjatyckiej rośliny zwanej ylang-ylang, oraz świeży aromat olejku z wetiwerii pachnącej. Zapach ten, dopełniony cytrusowym akcentem bergamotki i orzeźwiającymi liśćmi mięty, nada twojemu praniu niezwykle eleganckie, ożywcze i wyrafinowane wykończenie.
Nowość od marki Silan miały już okazję poznać osoby, które 14 lutego wybrały się na walentynkowy spacer po Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu w Warszawie oraz w okolice Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu. Z okazji święta miłości Team Silan rozdawał tam próbki wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver Scent wraz z przepięknymi różami, które można było wręczyć ukochanej osobie. W ramach promocji tej wyjątkowej wersji zapachowej w innych miejscach Warszawy i Krakowa rozstawiono ścianki z sercem z różowych róż i napisem znanym z komunikacji marki Silan „Zapach, który pokochasz”, na tle których można było zrobić sobie niepowtarzalne zdjęcie.
Czytaj więcej: Wyjątkowy zapach i jakość w służbie środowisku
Wyprawa tropami Bazyliszków
Wydawnictwo Egmont Polska, we współpracy z Muzeum Powstania Warszawskiego, z przyjemnością prezentuje pierwszy tom cyklu „Bazyliszki”. Ta komiksowa opowieść osadzona w realiach przedwojennej Warszawy jest zaproszeniem do barwnego świata lat 30. To historia o mieście na progu nowoczesności i o ludziach, którzy tworzyli kolorową mozaikę największej metropolii II Rzeczypospolitej. Autorem scenariusza jest Tobiasz Piątkowski, a rysunki stworzył Wiesław Skupniewicz.
Na eleganckim przyjęciu w podwarszawskiej willi pojawia się przystojny nieznajomy przedstawiający się jako… Stefan Starzyński. Oszustwo szybko zostaje zdemaskowane przez piękną przyjaciółkę gospodarzy, ale czy i ona jest tym, za kogo się podaje? Wkrótce wydarzenia nabiorą tempa i rzucą bohaterów wprost w szpony Bazyliszków – nieuchwytnego gangu budzącego strach w mieszkańcach stolicy.
Uśmiech w szpitalu? To możliwe dzięki marce Kubuś!
Magiczny świat mórz i oceanów, leśny zakątek z jego mieszkańcami czy kwieciste łąki i pagórki – nikt by się nie spodziewał, że jest to opis oddziału pediatrycznego. Wesoły, uwielbiany przez maluchy bohater dodaje im otuchy w trudnych chwilach, zapraszając do kolorowych krain, namalowanych na ścianach oddziałów dziecięcych w Polsce. W ramach programu „Kubusiowe Szpitale” marka Kubuś od 15 lat wspiera oddziały pediatryczne w całym kraju.
Czy można umilić czas najmłodszym podczas pobytu w szpitalu? Choroba nie jest dla dzieci przyjemnym doświadczeniem, dlatego też marka Kubuś stara się choć trochę pocieszyć małych bohaterów, zmieniając wnętrza oddziałów szpitalnych w kolorowe, bajkowe krainy.
Czytaj więcej: Uśmiech w szpitalu? To możliwe dzięki marce Kubuś!
Nowy przyzakładowy
Szeroki asortyment mięs, wędlin oraz garmażerki. Wszystko świeże, smaczne, w atrakcyjnych cenach. Przyzakładowy sklep firmowy Kabo zaprasza na zakupy.
Choć firmowy sklep Kabo funkcjonuje od dawna, to na początku bieżącego roku zyskał nowy wystrój. Została też poszerzona jego oferta.
- Od lutego br. nasz sklep funkcjonuje w nowej formule. Przede wszystkim mocno odświeżyliśmy asortyment i mamy teraz duży wybór świeżego mięsa – mówi Anatol Borowik, prezes Zakładu Mięsnego Kabo w Choroszczy.
W jaki sposób mięso trafia do sklepu? Otóż z zachowaniem najszybszego ciągu chłodniczego, gwarantującego jego najwyższą świeżość. Półtusze z uboju, z dnia poprzedniego, przywożone są do Zakładu z samego rana. Następnie mięso jest rozbierane i od godz. 7.30 jest już dostępne w sprzedaży.
Kształcimy praktycznie każdego
Marzysz o zawodzie pielęgniarki lub fizjoterapeuty? A może chcesz zostać ratownikiem medycznym? Od zawsze interesowały cię nowości kosmetyczne? Wyższa Szkoła Medyczna w Białymstoku 1 kwietnia zaczęła nabór na nowy rok akademicki 2021/2022. Oto dlaczego warto zostać studentem tej uczelni.
Na początek kilka faktów z przeszłości. Zanim powstała Wyższa Szkoła Medyczna w Białymstoku, w 2003 r. otwarto niepubliczną Wyższą Szkołę Kosmetologii w Białymstoku, która jako pierwsza w naszym regionie, kształciła kosmetologów. Po kilku latach została ona przekształcona w Wyższą Szkołę Kosmetologii i Ochrony Zdrowia, gdyż oprócz kierunku Kosmetologia zostały powołane trzy inne – Fizjoterapia, Ratownictwo Medyczne oraz Pielęgniarstwo. Początkowo wszystkie kształciły na poziomie studiów licencjackich, natomiast w miarę upływu lat oferta została wzbogacona o studia magisterskie.
- Obecnie, już jako Wyższa Szkoła Medyczna w Białymstoku, kształcimy studentów na kierunkach: Pielęgniarstwo, Ratownictwo Medyczne, Fizjoterapia oraz Kosmetologia - tłumaczy dr Elżbieta Barańczuk, prorektor ds. studenckich Wyższej Szkoły Medycznej w Białymstoku. - Zainteresowanie nauką u nas jest duże, szczególnie na kierunku Pielęgniarstwo. Choć nie ma egzaminów, bo przyjmujemy na podstawie ocen ze świadectwa maturalnego, to rok rocznie mamy listy rezerwowe i nie każdemu udaje się zostać naszym studentem.